7 Ağustos 2012 Salı

Beni Hatırla


"Sen bir yerlerde, ben bir şehirde/ akşam olunca beni hatırla"  diyerek Beni Hatırla şarkısını söylüyordu Nazan Öncel. Ben bir şehre yeni varmıştım ve o da bir yerlerde, adını doğru düzgün hatırlamadığım ve hiç gitmediğim bir yerlerdeydi. İnsanın tüm hücrelerini terleten bir havada, Nazan Öncel ciğerlerime işliyordu. Sus diyordum, tam şarkıyı durduracağım; ama şarkı bendim. Yapamıyordum. 

"Resimlere bak, mektubumla avun, şarkılar tut" değil de "Kendinden vazgeç" aşamasındaydım daha çok. Yeni bir şehirdeyken, "Öl hattâ orada" demişti tam Nazan Öncel. Ben de ölüverdim birden. Yüreğimde bir ısı, mideme damlayan kan damlası... Hatırladım. 

Telefonumu kapattım, interneti kestim, televizyonu boş verdim; ben bir şehirde akşam olunca seni hatırladım.

1 yorum:

  1. Telefonu kapatmasan, interneti kesmesen, televizyonu boşvermesen; yine de herhangi bir şehirde akşam olunca onu hatırlarsın.

    YanıtlaSil