15 Ağustos 2012 Çarşamba

Birhan Kesin

Sevgili Birhan Keskin'in şiir kitaplarını kütüphaneme yerleştirmeden önce tek tek okudum. Hiçbir satırını atlamadan, hissederek. Bir de huyum vardır, en beğendiklerimi bir köşeye not aldım. O köşeye aldığım Birhan Keskin'in kağıda döktüklerinden yazayım istedim, okursanız siz de hissedin istedim. 

"...
Seni kırdığım yerden beni de kırdılar,
Ben hiçbir cümleye ağlayamam artık seni."

-Ağrı




"...
 Durup durup geçmesin içinden ağlamak
Dur, neden ağlıyorsun can’ım,
Yetmez mi ikimize bir sağanak"

-Aşk




"...
İçimi açtım sana
İçini açmak için."

-Eski Avluda




"Eksildim ben, azaldı içimdeki su
Yeşermiyor cümlem.
Oysa
Ben senin bir kimsenim, sensin esin.
Buna inandım uyudum,
Uyandım bununla durdum.
Narın içinde canım niye kanıyor?"

-Estradiol 5.8




"Sen evden de benden de gidersin bazen"

-Evin Halleri




"Çok şey hissediyorum senin için
Ama değil bunlar senin istediğin."

-Gül Toplamak




Bugünlük bu kadar olsun, daha fazlasına yürek dayanmaz maazallah...










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder