8 Ekim 2012 Pazartesi

Şık Latife

Dersim'e giden bir akrabamın orada öğrendiği çok şık bir fıkrayı yazayım istedim, okuyanlar eminim çok seveceklerdir.  

Bir uçakta sadece 4 yolcu varmış, Fransız, Alman, Türk ve Kürt. Bir sıkıntı olmuş ve uçak düşme tehlikesine girmiş. Pilot hostese demiş ki "Eğer dört kişi kendisini aşağı atmazsa uçak düşecek. Onları ikna et atlasınlar da biz hayatta kalalım." Hostes de içeri gitmiş, "Kendinizi aşağı atmalısınız." demiş, dört yolcu da sinirlenmiş "Ne saçmalıyorsun sen, biz niye atlayalım!" demişler. Hostes pilotun yanına gidip durumu anlatmış. Pilot da "Sen konuşmayı bilmiyorsun, bak ben nasıl yapacağım şimdi." diyerek içeri gitmiş. 

Fransız'a:

 -Beyefendi ben hayatta kalmak istiyorum, lütfen benim için kendinizi aşağı atar mısınız? demiş. Fransız da ona:

-Aaa, tabii ki memnuniyetle, demiş ve kendisini atmış. Pilot bu sefer Alman'a:

-Asker kalk! Çabuk kendini aşağıya at! demiş, Alman:

-Emredersin komutanım! diyerek kendisini aşağı atmış. Pilot Türk'e yaklaşıp demiş ki:

-Sen korkaksın ya, sen buradan kendini aşağıya atamazsın, yok yok sen korkaksın. Türk hemen ayağa kalkmış:

-Hadi be oradan, bak nasıl atlıyorum! diyerek kendisini atmış. Pilot bu sefer Kürt'e gelmiş:

-Kardeşim bu uçaktan atlamak sana yasak! demiş. Kürt hemen fırlamış hem atlamış hem de bağırmış:

-He, Türk'e serbesttir de bana yasaktır öyle mi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder