3 Ekim 2012 Çarşamba

Tunceli'nin Uzaylısı Meşhurdur



Dün gece arkadaşlar ile Beyoğlu'nda bir yerde Galatasaray'ın maçını izlemeye niyetlendik; ama daha maçın başlamasına 3 saat varken alkol alımına başlayınca o maç izleme olayı yalan oldu. Maç başladığında biz çoktan derin mevzuları tartışmaya başlamıştık.

Hoş sohbet, hoş ortam derken Serkan beni aradı, Mephisto'dan ona iki tane bilet almamı rica etti. Ben de arkadaşa "Ben şu bileti alıp geleyim, dışarıdan bir şey istiyor musun, sigara falan?" dedim, arkadaş da "Yok; ama bir çikolata isterim." dedi. Ben neyse bileti aldım geri gelirken en yakın tekele girdim. Fıstıklı bir çikolata aldım. "Aaa bu Ülker'miş, bunu almam, değiştireceğim." dedim. Tekelci "Neden yeşil sermayeye mi karşısın?" dedi, "Karşıyım, gerçi ne alsak oraya gidiyor ya da ben almasam da alınıyor; ama istemiyorum şimdi bunu." dedim ve adamın bakışlarından geleceğini tahmin ettiğim soru geldi "Nerelisin sen?", içimden dedim ki Allah be yine başlıyoruz... "Önce sen söyle abi, Karadeniz'in neresindensin?" dedim, abinin şivesinden anladım Karadenizli olduğunu. "Ben Rizeliyim, ya sen?" dedi. "Tunceliliyim ben de." dedim ve bomba geliyor:

Adam bana çok manidar bir sesle "OLSUN" dedi, hani sen de insan sayılırsın, bir şey olmaz der gibi. Zaten şu olayı başa sarıp sarıp yaşamasam bir kere dişimi kıracağım. Dedim "Abi ne demek olsun ya, olsun ne demek? Ne olsun yani!" Ben öyle sinirlenince bir şeyler diyecekti; ama tam o sırada bir kafile tekele girince ben de birden çıkıverdim. Dersimliyiz diye uzaylı muamelesi yapmayın insana, önce siz bir insan olun da...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder