15 Şubat 2013 Cuma

Gözde Çığacı

Bu akşam Ay Gecesi adlı tiyatro oyununa gittik. Hazır bu kadar etkilenmişken yazayım dedim. Mutlaka izlemenizi öneririm, uzun ve çok etkileyici bir oyun. Şöyle de link vereyim: tıklayınız

Bir de değinmeden geçemeyeceğim, solda gördüğünüz oyunda Mehmene Banu adlı karakteri canlandıran, Ferhat ile Şirin'deki Şirin'in ablası olur kendisi, Gözde Çığacı muhteşem bir oyuncuymuş. Kendisini Kuzey Güney adlı dizide Ali'nin sevgilisi/ nişanlısı olarak biliyorduk. Aslında bilmiyormuşuz, nasıl bir oyuncu olduğunu ben bu akşam gördüm. Başka biri olsa o rolde belki bu kadar etkilenmezdim bilemiyorum. Gerçekten Mehmene Banu'ydu bu akşam kendisi. Umarım daha da güzel işlerde görürüz kendisini.

Ayrıca kendisinin 1991'li olduğunu öğrendiğimde yaşadığım şok da buraya yazılmaya değerdir. Vay be!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder