22 Ekim 2013 Salı

Bira için Duvel için!


Uzun zamandır (4 sene diyebilirim rahatlıkla) düzenli olarak alkol kullandığım için (tamam hadi biraz cıvkını çıkarttığım için) bir süre hiç alkol almamaya karar verdiğim bir haftaydı. Arkadaşımın ise Ankara'ya kesin dönüş yapma ihtimali vardı. Güzel bir iş buldu ve son dakika boşalttı bavulunu. Gel de içme, değil mi! Öyle güzel keyif yaptık ki sahile karşı, resim bile anlatamaz.

Nereden duymuştum hatırlamıyorum; ama Duvel adlı birayı içme kararım vardı epey bir süredir. Bir akşam çeşit çeşit bira alıp tatlarına bakmıştım mesela o akşam bulamamıştım Duvel'i. Beyoğlu'nda bir çok mekanda sormuştum, yoktu. Yoktu yani hiçbir yerde, aklımda kaldı. Gittiğimiz mekanda bira listesinde gördüm. Alkol oranı 8,5 olan bu güzelim Belçika birasını içsem mi içmesem mi bilemedim. Arkadaş ben alkole ara veriyordum n'oldu? Müjdemiz var ama! Arkadaşım Duvel içti, ben de hafif gideyim Miller iyidir dedim. Ama elbette ki kaçmaz, bir iki yudum aldım. Test etmiş ve onaylamış olduk böylece: Duvel içmeyen kişi bira içtiğini iddia etmesin!


NOT: Sakin olun, yavaş yavaş, tadını çıkartarak için. Tadının çok güzel ve içiminin çok kolay olmasına rağmen sağlam çarptığı söylenir. 

ARTİSLİK OLSUN DİYE YAZILAN NOT: O içerken resmini paylaştığınız şey bira değil arkadaşlar, bira için bknz: Duvel.

YALVARIŞ DOLU NOT: Nerelerde satılıyor, hangi mekanlarda biri yazsın. Gitsin, arasın, bulsun, getirsin.

ÖYLESİNE NOT: Ay resmen lezzetli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder