10 Mart 2014 Pazartesi

Sen Dalgalanmaktaydın Elvan Elvan


Berkin Elvan. Hani şu ekmek almaya giderken başından biber gazı fişeğiyle vurulan 15 yaşındaki çocuk. Berkin çocuk. Elvan çocuk. Herkesin yüreğini paramparça eden çocuk. Uyanması için dualar edilen çocuk. Okul başladığı gün bahçede gözlerle aranan çocuk. Uyansa da ona kitaplar alsak dediğimiz çocuk. Sadece ekmek almak isteyen çocuk. Çocuk...

Geçtiğimiz günlerde durumunun ağırlaştığını duyurdu ailesi ve destek için insanları hastaneye çağırdı. Hâlâ durumu kritik. Masum masum yattığı yerden kalkabilecek gücü artık var mı bilmiyoruz, 45 kilodan 16 kiloya düşmüş... 15 yaş, 16 kilo... Herkesin korkunç sorular geliyor aklına. Bir gece tam uyuyacakken karşı yataktan arkadaşım arkadaşım bana seslenmişti. "Ceren, sence Berkin uyanacak mı?" demişti. Durmuştum, "Sanmıyorum." demiştim. Belki umut etmek bana zor gelmişti, bilmiyorum. Şimdi herkes soruyor, Berkin uyanacak mı?

Bir de sen gitme içimizden çocuk, yaralıyız biz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder