13 Nisan 2014 Pazar

Sen Üç Tane Yak

Güneşli bir pazar sabahı son vizeme girmek için sabah 7'yi çeyrek geçe evden çıktım. 8'de okuldaydım, daha kantin bile açılmamıştı. Son tekrarlarımı yapıp vizeme girdim. Eve gelince babam sordu, nasıl geçti diye. Başarılı, dedim.

Uykumun çalındığı bir sabah kendimi toparlamam oldukça zor oldu haliyle. Eve gelince yatmadım. Sonra annemle birlikte Zeytinburnu sahilden Samatya sahile yürüyüş yapmaya karar verdik. Hava çok güzeldi, herkes ailesini almış, mangalını yakmış piknik yapıyordu. Tabii bu durumdan şikayetçi olan da vardı.

Yürüyüşümüzden sonra arabayı park ettiğimiz yere çıkarken Cemevinin önünden geçiyorduk. Birer mum yakalım dedik. Ben gittim mum almaya, iki adet aldım. Abi bana bir mum daha verdi; "Sen üç tane yak; Allah, Muhammed, Ali." dedi.



1 yorum: