15 Haziran 2014 Pazar

Hayal


Arkadaşlarımın uzun süreli ikili ilişki götüremediğim için üstüme geldiği, ailemden birçok insanında "artık sıra sende" türevlerinden evlilik çağrışımları yaptığı sıkıcı bir dönemden geçiyorum. Kafamın rahatlığını, böyle mutlu oluşumu veya bu şekilde mutsuz oluşumun bana yaradığını bir şekilde kimseye anlatma kaygım olmasa dahi, bir yerden sonra insanların baskısı beni feci şekilde bunaltmıştı. Neredeyse görüştüğüm kişiyle bitmesine / başlamadan bitmesine sebep olmuştu bu bunaltma. Ben kimsenin üstüne gitmezken, herkes niye beni merak etsindi...

Dün akrabalarımızın düğününe gittik. Gençlik masası vardır bize hemen her düğünde, yerimizi aldık. Yemeklerdi alkoldü sohbetti derken 123264836482364 saat süren takı bitimine yakın, biramında sonuna tekabül eden bir zamanda Özgür, durup dururken, ben konuyu hiç açmamışken başladı konuşmaya. "Sen evlenirsen kır düğünü yap, senden tek isteğim bu." dedi. Haydaaa, dedim yani o an, sen de mi! Özgür gözlerinin içiyle güler, o öyle gülünce karşısındakinin kızmasına imkân yoktur. "İstemiyorsun biliyorum ama üzgünüm ama sen bir insanın hayallerine kolayca ortak olabilecek birisin." 

Ne denebilir ki bu cümleden sonra?

2 yorum:

  1. Öneri tavsiye dilek hep sevdiklerimizin hayatlarına bir müdahale olduğunu kabul etmeye etmeye etmek zorundayız, sevdiklerimizin hayatı sadece onların düşüncelerinin etrafında şekillendiğinde bizleri mutlu edebilir,, ortak olmak aslında böyle birşey

    YanıtlaSil