19 Temmuz 2014 Cumartesi

Rüyalarda Kavuşalım

Bari rüyamda bir kere sarılsaydım. Bu cümle ile açtım gözlerimi. Deli gibi yağmur yağıyordu, zaten uyurken de sesi kulaklarımdaydı. Kalktım, pencerem açıktı zaten, mis gibi kokuyordu. Giriş katta bahçenin hizasında şirin bir evde açtım gözlerimi, o cümle ile.

Rüyamda çok etkilendiğim, sevip de kavuşamadığım bir adamı görmüştüm. Kavuşsaydım kesin sevmezdim diyorum, bilmiyorum; ama durumun şu anki kıvamını değiştirmiyor bu. Ağlıyordu, silah almış diye babası evden kovmuş. Ben dışarıdan izliyorum olanları. Sonra geliyor bana müjdeli bir haber veriyor, "Evleniyorum." diyor. Rüya; ama sanki gerçek gibi yanıyor insan. Evleniyormuş. Dışarıdan izliyorum yine. Dışarıdayım.





Sonra uyanıyorum, rüyaymış. Bari rüyamda bir kere sarılsaydım diyorum. İçimden sarılmak geçiyor ya, olmuyor. Sonra bir daha uyanıyorum, giriş kat bahçe hizası bir evde, bol yağmurlu bir güne. 
Rüya içinde rüya görmekmiş. İki rüya görmüşüm, ikisinde de sarılmamışız ya, bak sen şansa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder