28 Ağustos 2014 Perşembe

Goodreads


Üniversite hocam Erkan Saka bir gün derste goodreads.com'u önerdi. İki sene önce olmalı. Buraya okuduğumuz kitapları giriyoruz, puan veriyoruz, yorum bırakıyoruz. Şu an şunu okuyorum, şunu bitirdim, şunu okumak isterdim diyerek kitapları belirtiyoruz ve veya "2014 yılında şu kadar kitap okuyacağım" gibi kendimizce yarışmalara katılabiliyoruz. Sitede ufak tefek anketlere katılabiliyoruz tamamen kitap ve yazarlar ile ilgili. Okuduğumuz/ oyladığımız kitaplara göre site bize beğenebileceğimiz kitaplar öneriyor. Böyle harikulade bir site. Birçok arkadaşıma tavsiye etmişimdir. 



Bu ay başında hiç tanımadığım birisinden Goodreads mesaj kutuma bildirim geldi. Okuduğum kitapları takip eden bu kişi "Bir sosyal bilimci yetişiyor :)" yazmış. Bir an yazıp geçti o arkadaş; ama benim için ne kadar kıymetliydi bilemez. O günden beri bunu düşünüyorum. Kitap değil mi bizi besleyen? Neden olmasın? Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder