29 Ekim 2014 Çarşamba

Dokun Bana


Bir süredir blog yazamıyorum, derlediğim dosyaları buraya giremiyorum; ama bu sefer iyi bir sebepten diyebilirim. Bilgi Üniversitei 2014-2015 Halkla İlişkiler son sınıf öğrencileri olarak Sedef Hastaları Dayanışma Derneği'ne (SHDD) destek vermek amacıyla bir farkındalık projesi yapıyoruz. Sedef ile ilgili fotoğraf yarışması duyuruldu ve 31 Ekim'de Santralistanbul'da sedefi daha yakından tanıtacağımız etkinliğimizde bu fotoğrafçılara ödüllerini vereceğiz.













Bütün arkadaşlarım yapabilecekleri işler alarak projeyi götürdük birlikte. Benim için en güzel kısmı ise sedef hastalığıyla ilgili doğru bilgiler verdiğimiz ve etkinliğimizi duyurduğumuz video çekimiydi. Hepimiz amatördük; ama iyi bir iş yapıyor olmanın enerjisi vardı. Güldük, eğlendik ve enerjimizi videoya yansıttık. Video için tıklayınız.


Bir de sokak röportajı çektik ki onu hiç sormayın... İnsanları ikna etmenin bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Bundan sonra elinde mikrofon sırtında kamera biri bir şey sormak için yaklaşırsa, müsait olduğum sürece asla geri çevirmeyeceğim. UMARIM! Sokak röportajımı için tıklayınız.

Bu aralar neredesin? diye soranlara; ben işte buralardayım. 31 Ekim'de de Santralistanbul'dayım, gelsenize, Sedefi yakından tanımış olursunuz hem!

Twitter: @SedefleYasam
Instagram: sedefleyasam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder