14 Şubat 2015 Cumartesi

Özgecan Aslan


Buraya bir şeyler yazmak istedim. Hiçbir kadını unutmadım; ama olur da aklım bana bir oyun oynar ve ben Özgecan Aslan'ın gözlerini unuturum diye yazmak istedim. Lâkin ne yazacağım ki? 20 yaşındaki Özgecan, üniversite öğrencisi Özgecan, kadın Özgecan; bir erkek tecavüz etmek istedi, o ise direndi ve bunun sonucunda defalarca bıçaklandı, bilekleri kesildi. Diri diri yakılıp bir yere fırlatıldı. Biz daha bunun şokunu atlatamamışken, bazıları Özgecan'a suç buldular, kıyafetine vs. Barbarlarla dolu bu iğrenç yerde tek dileğim umarım VARSA daha kötüsünü yaşarlar. Lâkin ne yazacağım ki? Böyle iğrenç insanlarla aynı havayı soluduğum şu dünyada ne yazacağım? Özgecan'ı yazacağım. Her yere. Her şeye. Herkese.

Özgecan Aslan,
Unutmayacağız.
Affetmeyeceğiz.
Her gün yazacağız.
Biz varız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder