27 Eylül 2015 Pazar

Hayal Meyal Hatırlıyorum

Hayal meyal diye başlık attım; ama çok net hatırlıyorum. Beyoğlu Hayal Kahvesi'nde Aylin Aslım'ı ikinci kere canlı izlemiştim. İlki 2009 Rock'n Coke. Ece Temelkuran'ın Kıyıdan adlı programına çıkmıştı Aslım ve ben de o bahaneyle Twitter'da kendisini takibe alıp konserinden haberdar olmuştum. Ablam sayesinde ilk albümünden beri dinliyordum ve çok seviyordum. Ama konser başka tabii.

O dönem müziğinin yanında duruşundan da çok etkilenmiştim. Konsere kuzenlerimle gitmiştik, 19 Kasım 2010. Tanışmak istiyordum, cesaret edemiyordum. Yaş da 18 tabii... Şenay Ablam, sağ olsun, beni pat diye kulise itti. Neyse, bunu okuyacaksınız zaten. Ben bugün bir bahaneyle eski günlüğümü okuyordum. O tanışmayı kelimesi kelimesine yazmışım:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder