7 Temmuz 2016 Perşembe

Kösem Sultan Şiiri

Allahım...
Beni ateşimden ayırma.
Karanlığın içinde biçare bırakma
Biz ki onun canından bir bahçeyiz
Can bahçemizi,can evimizi yıkma.Her bir çiçeğimizi tazeleştir,yemyeşil et.
Gül yüzlerini soldurma..Bu bağa,bahçeye acı..Onları perişan etme.

Sana gönüllerini vermiş gamlı, kederli aşıkların pek çoktur
Başın hakkı için şu zavallı, gamlı gönlüme dokunma..
Ey benim gamıma, kederime ortak olan! 
Ey varlığımın bütün zerrelerine sevgi ateşi salan!
Dünya sensiz tozdur, topraktır..
Ey bağımın, bahçemin aydınlığı
Ey canımın canı!
Ben senin vücudun değil miyim?
Beni bırakıp nereye gidersin? 
Ey parıl parıl parlayan ışığım
Sen benim gözümün nuru değil misin? Benim gözümden çıkma,ayrılma!


Ey güzel Allahım!
O nurdan doğmuş can ışıklarımı birbirine vurma
Gönlümün dallarını kırma,dökme..
Allahım!
Onları düşmanlarından esirge
Sonsuz kudretinle kuşat
Hainleri kör et, güldürme, neşelendirme
Zalimler senin nurundan, güneşinden kopan ışığa düşmandır
Sen onların gönüllerinden geçeni yapma..
Bizi karanlığa düşürme..


Ey Allahım! 
Bize acı, merhamet et..
Şu gök kubbeye başka bir güneş, başka bir ay göster
Bizi böyle perişan bir halde bırakma!

Muhteşem Yüzyıl Kösem 23. Bölüm
Kösem Sultan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder