1 Temmuz 2018 Pazar

Dersimli Elif Ana’nın Hikâyesi 3

Anneannem Elif Ana, bir gün sağlık kontrolü için İstanbul’daki bir hastaneye gidiyor. Bir bakıyor ki hastanede bir yoğunluk var, soruyor ne olduğunu. O dönem popüler dizilerden bir tanesinin çekiminin olduğunu söylüyorlar. Dizinin başrollerinde Yeşilçam Sineması’nın aktörlerinden biri oynuyor ve herkes gibi Elif Ana da onu çok seviyor.
Tüm engellemelere ve “Teyzeciğim, bak o çok sinirli bir adam” uyarılarına rağmen adamın karşısına çıkıyor. O esnada adam mola vermiş, yemek yiyor. Elif Anayı görünce “Ulan ben size demedim mi kimseyi istemiyorum diye!” diye bağırıyor set emekçilerine. Duruma şaşıran Elif Ana ise toparamak istiyor:
“Niye öyle yapıyorsun benim yavrum. Biz halkız, seni çok seviyoruz.” diyor.
477300_10151534694867954_574089178_o
Adam bu lafın üzerine dönüp: “Ben o halkın ağzına s*çayım!” diyor. Etraftaki emekçiler pek gerilmişler o an, normal olarak; ama bilmiyorlar, Elif Ana eyvallah etmez:
“Sana yazıklar olsun. Esas halk senin ağzına s*çsın!” diye bağırıp arkasını dönüyor ve hızla orada uzaklaşıyor.
Bizi sevenlerin kıymetini bilelim, bilmediğimiz yerde karşımıza haddimizi bildirecek bir “Elif Ana” çıkacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder